Monday, April 11, 2011

~Oreo chocs + lolichoc bear~

Assalamualaikum semua...lama tak wat entri baru..hari2 bukak tp taktau ape yang di'story'kan... :) aritu saya ade beli lolichocs kits dari http://homechocshop.blogspot.com/ , jadi memandangkan saya juga ade menenerima tempahan lolichocs bear ni ape lagi,sy pun mula la projek..huhu..di samping tu ade gak sy wat oreo choc tempahan dari customer yg sama...kak masura...tq kak mas for ur support...:)



Jom kita tgk gambar n kepada sesapa yang berminat silalah jgn segan2 nak order...tempahan dibuka bila2 masa shj...





Setakat ni saya rs tu jek la dulu ye...ade lg gambar nye tp line internet ni teramatlah slow nye..insya Allah dalam masa terdekat saya akan upload semua hasil kerja saya....nanti kan ye...jumpa lagi...daaaa....

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
free templates blogger