Tuesday, March 15, 2011

Salam semua...hari ni saya nk update blog dengan gambar coklat yang saya dah buat...antara tempahan awal yang saya terima dari kawan-kawan adik saya....jom layan....

2 race car, permintaan anak saya ~ Muhammad Amin Zakirin

roses ~ siap pack untuk di bawa ke taska untuk birthday party...saje suka2 nk bagi...hehehe


Assorted Chocolate untuk birthday present...customer request tema purple+putih n kuning+putih...saya rs diorg ni kembar kot....hehehe

35pcs assorted chocs with assorted filling ~ mint,guava,hazelnuts,badam,strawberry

strawberry chocs ~ suke sgt sbb comel

order keseluruhan for Jan - Feb 2011 ~ Alhamdulillah

Birthday present dari seorg sahabat kepada sahabat...TQ so much zee...Red+White Theme..Zee request nk perisa strawberry...

Birthday present untuk ibu...TQVM..This customer lupa plak nama dia,sori hehehe..serah 100% pd saya utk decorate chocs ni..so ni la hasil nye....harap puas hati ye....

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
free templates blogger